РЕКЛАМАЦІЯ

 

ЯК ЗАРЕКЛАМУВАТИ ТОВАР?



- заповнення бланку рекламаційного, який знайдеш на сайті інтернет-магазину (завантажити)
- копія паспорта
- оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування

Вишли пачку за адресою:

ТОВ «Скай Логістика»
Проспект Відрадний 18-Б,
03061 м Київ,
+38 067 411 68 68
shop@ombre.ua



Інформуємо, що рекламація включає в себе вади, які виникли властиво в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.

Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або електронній пошті. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора Sky Logistics.

ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.

Цей сайт використовує файли cookie для надання послуг відповідно до Політика щодо файлів cookie. Ви можете вказати умови зберігання або доступу до файлів cookie у своєму веб-переглядачі.
Закрити
pixel