РЕКЛАМАЦІЯ
ЯК ПОДАВАТИ РЕКЛАМАЦІЮ НА ТОВАР?
- заповнити рекламаційний бланк (завантажити)
- прикріпити копію паспорта
- прикріпити оригінальний документ, який підтверджує оплату замовлення
- ретельно спакувати товар аби захистити його від пошкоджень під час транспортування
- вислати посилку за адресою:
ТОВ «Скай Логістика»
пров. Віто-Литовський, 15
03045 м. Київ, Україна
+38 067 411 68 68
shop@ombre.ua
Інформуємо, що рекламація включає в себе дефекти, які ьули в закупленому товарі за умовою, що продукт був використаний згідно з призначенням. Рекламація буде розглянута протягом 14 календарних днів з моменту отримання Вашої посилки на наших складах міста Києва, в Україні.
Якщо виникнуть будь-які проблеми після отримання нами Вашої посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або за допомогою електронної пошти. Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою поштово-логістичного оператора Sky Logistics.
ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ РЕКЛАМАЦІЇ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.